dimarts, 19 d’octubre del 2010

Postre de Music a Roca Narieda

Ja feia molt de temps que tenia aquesta via a la llista ja que una vegada m'havia baixat per la pluja.Li vaig comentar al Xavi i va accedir.

Via llarga i que es desenvolupa majoritàriament per plaques d'adherència encare que els dos primers llarg son força verticals i atlètics.615m V+ max i obligat on es faran falta un joc de friends i tascons i bagues per savines i pont de roca.

LL1:Sortida per terreny fàcil que poc a poc es va fen més vertical per superar un primer resalt que ens deixa en una llastra que es fa en bavaresa per deixarnos en una placa on trobaren els passos més durs del llarg per arribar a la reunió

LL2:Tornen a agafar un altre llastra que es condueix a un desplom fissurat força atlètic però ben equipat amb pitons un cop superat arriben a la primera placa d'adherència amb passos força finets fins que ajupa una mica i en flanqueig cap a l'esquerra arriben a la reunió.

LL3: Desprès de fer un cambi de reunió agafen una placa tombada però que no te mans fins arribar a una feixa on muntaren la reunió.

LL4: Sortida per terreny fàcil per agafar una llastreta i continuar per placa , aquí els seguros començam a allunyar pero es pot anar protegint.

LL5: Primera sortida una mica expo ja que el primer Seguró esta força lluny un cop xapat continuen per placa ja mes fàcil fins la R.

LL6,7 , 8i 9:Llargs de placa tombada fàcil però que hi ha que protegir ja que nomes trobaren un parell de parabolts que marcan el Camí.

LL10: el millor llarg de la via una placa de 50m on els seguros allargan bastant bona roca on els peus s'agafant de allò més i amb uns últims metres força vertical i una mica expo però que te un "escaqueo" per la dreta.

LL11:Sortida fineta per arribar al primer parabolt que es trobar força lluny una savina morta ens ajudara a pasar una mica menys de por per fer la travessia d'aquí ja per terreny mes fissurat i a protegir fins trobar la reunió.

LL2:Continuen per placa fàcil de protegir fins uns desplom protegit amb un pitó i que te la seva gracia ja per terreny mes facil fins al cim.

Descens llarg però que ha estat equipat en algunes zones i afavoreix el seu horari.